Studio Føy AS.  Org.nr: 918 035 672 MVA        OSLO         +47 907 39 229/+47 464 25 714         contact@studiofoy.no

Frakt

Produktene vil bli levert med Bring eller Post Nord. Bestillingsvarer har forventet leveringstid på 3-6 uker. Lagervarer sendes ut innen 1 uke etter mottatt bestilling. Vi kan imidlertid ikke gi 100% garanti på leveringstid og du er alltid velkommen til å kontakte oss for spesifikk informasjon om din ordre.

 

Det koster 69 kr i frakt for varer inntil 950 kr. For varer over 950 kr er frakt inkludert.

Priser
Alle priser inkluderer 25% moms. Salgsvarer byttes ikke.

Bestilling

Bestillingsvarer kan ikke returneres. Disse ordrene er bindene. Om du avbestiller din ordre, vil vi beregne et avbestillingsgebyr på 25% av varens pris. Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto. Vi tar forbehold om eventuelle prisendringer, og reserverer oss mot feilaktig prissettig.

 

Angrefrist/Retur

Du kan bytte en vare du har kjøpt i nettbutikken innen 14 dager. Ved bruk av bytteretten må varen være ubrukt og må leveres tilbake i orginal forpakning. Porto frem og tilbake dekkes av kunden. Ønsker du å bytte, sender du varen i retur. Vi krediterer varen ved ankomst. ​

Angrerettskjema ligger som vedlegg i ordrebekreftelse med e-post, men kan også lastes ned her.

RETURADRESSE; Studio Føy AS, Teglverksgata 11, 0553 Oslo

 

Bestillingsvarer kan ikke returneres.  Disse ordrene er bindene. Om du avbestiller din ordre, vil vi beregne et avbestillingsgebyr på 25% av varens pris.

Feil/skade ved levering

Om produktet er skadet ved levering må dette meldes omgående til Studio Føy på shop@studiofoy.no. Vi ønsker bilder, samt en beskrivelse av hva som har skjedd. For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør må vi melde fra om skaden innen 1-3 dager. Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader. Det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottagelse.

 

VIKTIG: Om skaden er synlig må dette meldes direkte til sjåføren ved å gjøre et notat på fraktseddelen. Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.

 

Et produkt som vi har konstatert er transportskadet bytter vi ut snarest og kostnadsfritt.

Reklamasjon

Hvis du er så uheldig at du mottar en defekt vare, ber vi deg sende oss en mail på shop@studiofoy.no sammen med noen bilder. Dette må skje innen 3 dager etter mottagelse av pakken. Vi vil ta stilling til din reklamasjon i samarbeid med våre leverandører så raskt som mulig, og behandle den på best mulig måte. Vurderer vi at reklamasjonsretten er berettiget, vil vi erstatte varen. I slike tilfeller har vi behov for å finne den beste løsningen i fellesskap med produsenten, og vi vil deretter vende tilbake til deg så raskt som mulig.​


Ta kontakt med oss på mail shop@studiofoy.no snarest (vi ønsker bilde av skaden) og vi vil hjelpe deg!

Lagerstatus

Studio Føy tilstreber seg å gi så korrekt informasjon som mulig om våre produkter, leveringstider og lagerstatus. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår markedsføring. Vi tar også forbehold om at lagerstatus kan avvike fra hva som er oppgitt på våre nettsider. Ved bestilling, godtar du automatisk våre betingelser.

 

Ikke avhentet vare

Dersom kjøper ikke henter ut en pakke, vil den automatisk gå i retur til oss. For uavhentede pakker vil du bli belastet for et gebyr på minimum kr 249,- som dekker tur/returfrakt, og omkostninger vi vil ha i forbindelse med returen.

Uavhentede pakker omfattes ikke av angreretten.

Utland
Vi leverer kun til Norge. (ikke Svalbard)

Om du har spørsmål om andre ting er du alltid velkommen til å ta kontakt! shop@studiofoy.no​

Studio Føy følger forbrukerkjøpslovens regler.